Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Aquesta reivindicació l'ha organitzat la plataforma 'Menorca per la pau' formada per 23 associacions i que es presentarà oficialment demà
La manifestació convocada aquest diumenge per la plataforma ‘Menorca per la pau‘ va començar a l’esplanada de Maó amb proclames com ‘OTAN no, bases fora‘. A la seva arribada al port de Maó es va llegir un manifest a favor de la pau.
Les informacions aparegudes als mitjans de comunicació sobre que al port de Maó s’hi podia instal·lar una base fixa de l’OTAN, van posar en alerta a part de la població. Per aquest motiu 23 organitzacions, a les quals se’ls poden sumar a futur algunes més, van decidir aquesta setmana refundar la plataforma ‘Menorca per la Pau’ extinta l’any 2002. El Ministeri de Defensa ha desmentit que l’OTAN volgués instal·lar cap base a l’illa. Aquest dilluns a les 11.00 horesí la plataforma es consolidarà oficialment.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits