Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Eivissa és l'illa on manco s'ha d'esperar, amb tres dies de termini en el cas del centre de Santa Gertrudis
Passar la ITV a les Balears és difícil depenent de l’illa on ens trobem. A Mallorca, fer la inspecció tècnica abans de l’estiu és pràcticament impossible. La pàgina web de cita prèvia dona un mínim de dos mesos per fer la revisió.
L’alta demanda ha fet que el Consell de Mallorca obri les estacions tots els dissabtes matí fins dia 30 de juny. Així mateix, la falta de personal que pateix la concessionària del servei a Mallorca és una de les causes principals d’aquests retards, segons el departament de Carreteres del Consell insular.
A Formentera també hi ha un mínim de dos mesos d’espera per passar la ITV. El Consell de l’illa pitiüsa afirma que ha coincidit l’inici de la temporada turística amb la baixa d’un dels mecànics, fet que augmenta el temps d’espera. Així i tot, confien que la situació millorarà després de l’estiu.
Si es viu a Eivissa, et concedeixen cita amb un termini d’uns tres dies al centre de Santa Gertrudis. Una llista d’espera reduïda gràcies a la implantació d’una unitat mòbil en què ara mateix no tens cita fins d’aquí a tres o quatre mesos. Per això, es recomana demanar cita al centre de Santa Gertrudis.
Tot i que la situació és difícil a gairebé totes les illes, els consells insulars avisen que també es pot acudir sense cita als centres de la ITV i esperar que hi hagi algun buit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge