Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els autors materials dels fets estan condemnats a indemnitzar el Ministeri de Justícia amb 410.000 euros, i amb 3.400 euros el Consell d'Eivissa
Els dos autors materials de l’incendi que va destrossar els antics jutjats d’Eivissa han estat condemnats a 4 anys de presó per a cada un. El jutjat del Penal 1 de l’illa pitiüsa els obliga, a més, a indemnitzar el Ministeri de Justícia amb devers 410.000 euros per les destrosses en l’immoble, i amb 3.400 euros el Consell d’Eivissa. La resolució encara es pot recórrer a l’Audiència Provincial.
En la sentència, la jutgessa detalla els motius pels quals “ha aconseguit la plena convicció que l’acusat F.F.F. va ser l’autor material de l’incendi de l’edifici de la seu judicial dels Jutjats d’Eivissa”. D’altra banda, la magistrada assenyala que entén la participació de l’altre acusat J.C.V. en la comissió del delicte en concepte d’inductor. Pel que conclou que “sent F.F.F. l’autor material conforme a l’article 28 del Codi Penal […] caldria pensar que la participació de J.C.V. en el delicte podria ser també la de l’incís primer de l’art. 28 en la modalitat d’autoria per domini del fet, d’acord amb els criteris jurisprudencials seguits sobre aquest particular”. A més, la magistrada aprecia en la seva resolució que concorre la circumstància agreujant d’aprofitament de les circumstàncies de temps de l’article 22.2 del Codi Penal.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Més de 16.000 participants a totes les Illes Balears