Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'Associació d'Usuaris Professionals de s'Estany des Peix és qui va interposar la denúncia
Dia 2 d’agost hauran d’anar a declarar davant el jutge per prevaricació quatre consellers de l’anterior equip de govern de Formentera. L’associació d’usuaris professionals de s’Estany des Peix els ha denunciat per una suposada adjudicació irregular d’amarraments a la llacuna salada.
Els consellers de l’anterior equip de govern del Consell de Formentera: Alejandra Ferrer, Bartomeu Escandell, Rafael Ramírez i Paula Ferrer hauran de declarar com a investigats en un presumpte delicte de prevaricació en l’adjudicació dels amarraments a s’Estany des Peix. Una adjudicació que es va fer després que es posés en marxa la regulació del fondeig a aquesta llacuna.
L’Associació d’Usuaris Professionals de s’Estany des Peix és qui va interposar la denúncia. Al·leguen que al projecte de regulació del fondeig es va fixar com a requisit indispensable per a l’adjudicació de l’amarrament que la barca estigués fondejada a s’Estany abans del juliol de 2002, quan va entrar en vigor el Pla d’Ordenació dels Recursos Naturals a aquest indret. Asseguraven que havien detectat adjudicacions que no complien amb aquest requisit.
Els investigats asseguren que estan tranquils davant aquest procediment i esperen que se n’arxivi la causa, perquè mantenen que el procediment d’adjudicació comptava amb l’aval de tots els informes tècnics i jurídics, així com el vistiplau del Govern.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull