La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Enguany hi ha 160 escales programades, 23 menys que l'any passat. Hi haurà, però, més passatgers per les dimensions dels vaixells
Aquest dimecres els molls de Botafoc, al Port d’Eivissa, han funcionat a ple rendiment per la presència simultània de fins a quatre creuers de grans dimensions. Cotxes i autobusos omplien els aparcaments, per recollir els passatgers i dur-los de visita a diversos punts de l’illa.
Enguany hi ha previstes 160 escales al port eivissenc, un 12 per cent menys que l’any passat. Les previsions, però, estimen que hi haurà més passatgers, perquè els creuers que amarren a Vila cada any són més grans.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta