La Unitat queda sota mínims ja que la plantilla al complet hauria de ser de 13 agents
Quatre dels vuit agents de la Unitat d’Atestats de Trànsit d’Eivissa deixen la seva plaça demà dimecres. Dos dels agents abandonen l’illa i els altres dos hi continuaran prestant servei, però no a Atestats. El sindicat Jucil ha qualificat de dramàtica la situació de la Guàrdia Civil a l’illa. Recalca que aquesta Unitat ja té avui dia un dèficit de cinc efectius, perquè la plantilla hauria de comptar amb 13 agents. Posen també en dubte que es cobreixin les places que queden vacants a l’illa al proper concurs de trasllats
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda