Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Als tres homes i una dona se'ls acusa de delictes contra la salut pública
Quatre detinguts per la Policia Nacional a Palma per delictes contra la salut pública. Ha estat en dues operacions contra el tràfic de drogues desenvolupades amb el suport de la Policia Local i que han anomenat Galatzó i Rebaño.
A la primera, el punt de venda d’estupefaents era proper a un centre escolar del Coll d’en Rabassa de Palma. El detingut era en possessió de diferents drogues i doblers.
La segona acabar amb 2 homes i una dona detinguts al Rafal. Varen intervenir 17 quilograms de marihuana, 40 grams de cocaïna i substàncies i estris de tallar la droga.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia