L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El resultat final de l'operació va ser de centenars de plantes eliminades, així com 1,5 quilograms de cabdells de marihuana intervinguts
96
La Policia Nacional, amb la col·laboració de la Policia Local de Palma, ha duit a terme un operatiu contra el cultiu de marihuana en immobles de Palma i ha detingut dos homes i dues dones, d’entre 35 i 61 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra el tràfic de drogues.
A causa d’una olor constant que provenia de l’interior d’una casa, van començar les investigacions per part dels cossos de seguretat. Els agents van comprovar com, en el lloc investigat, diverses persones entraven i sortien de manera habitual amb eines necessàries per a l’establiment, creixement i recol·lecció final de plantes de marihuana.
En una de les recerques es va poder comprovar com un jove carregava de manera compulsiva bosses de grans dimensions en un turisme en el qual, acceleradament, abandonava el lloc. En aquell moment, els policies van procedir a la seva intercepció i detenció, quan es disposava a desfer-se de més proves de la plantació de marihuana.
El resultat final de l’operació va ser de centenars de plantes eliminades, així com 1,5 quilograms de cabdells de marihuana intervinguts. També es va localitzar informació rellevant que va permetre procedir a la detenció d’altres dues persones.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues