Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Aena informa que preveu ampliar la depuradora de l'aeroport eivissenc
27
A Eivissa, la platja des Codolar acaba de ser reoberta al bany per l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia. Les analítiques realitzades aquest dilluns han confirmat que la qualitat de l’aigua es troba dins dels valors permesos. “Es farà un seguiment de la qualitat de les aigües de bany durant les pròximes setmanes”, han assegurat a les xarxes socials.
Es Codolar va superar els nivells màxims permesos d’enterococs i aigües fecals. La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural havia confirmat aquest dilluns que ja havia detectat el vessament abans que diverses entitats el denunciassin, divendres dia 31 de juliol.
D’altra banda, Aena afirma que les seves analítiques no presentaven cap anomalia tot i que de la darrera, que data de juliol, en manquen encara els resultats. L’Aeroport d’Eivissa preveu una ampliació de la depuradora, mentre que el Partit Popular eivissenc en demana explicacions a Aena davant el Congrés i el Senat.
ioa1mr
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes