Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Una vintena d'agricultors s'uneixen per reclamar els seus drets amb major força davant les administracions insulars
Quatre dones encapçalen la nova Associació de Pagesos de Sant Josep de sa Talaia. Agrupa una vintena d’agricultors del municipi que ocupa, pràcticament, la meitat de la superfície de l’illa d’Eivissa.
La presidenta de l’associació, Tanit Ribas, ha explicat que els pagesos de Sant Josep al segle XXI són un grup heterogeni, però entestat a recuperar els camps abandonats ja fa dècades pel boom turístic. “Hi ha productors de secà, d’aviram, ramaderia o d’hortalisses i fruita seca, homes i dones que en pocs casos poden dedicar-s’hi a temps complet”, diu Ribas.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic