Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Es tracta d'una de les fires més importants del sector, després de la de Milà
Cinc empreses de les Illes són de camí a Alemanya per participar a la nova edició de la fira de sabates Shoes Düsseldorf, que se celebra del 27 al 29 d’agost.
De les 500 marques que hi participen, 69 són espanyoles i 4, menorquines. Es tracta d’una de les fires més importants del sector, després de la de Milà, que s’ha convertit en la cita més important de l’any.
El sector del calçat menorquí enceta la temporada de fires per presentar les seves col·leccions de la pròxima temporada, i ho fan amb optimisme. Les empreses asseguren que la situació del sector és, en aquests moments, estable. Es mantenen les vendes, respecte a l’any passat, però incrementen un 12% la facturació, i les perspectives de cara a la temporada que ve són bones.
En total seran 4 les empreses menorquines que seran presents a la fira d’Alemanya, que s’enceta aquest diumenge. Un esdeveniment important, ja que es tracta del tercer comprador de calçat espanyol i representa el 10% de les vendes a l’exterior.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora