Tres d'ells ja han rebut l'alta mèdica
Quatre persones han resultat ferides en caure l’ascensor en què viatjaven en un edifici d’aparcaments del carrer de Berenguer de Tornamira, al centre de Palma. Segons ha pogut saber Ib3, devers les 10 i mitja del vespre, cinc persones que se n’anaven a cercar el seu cotxe han entrat en l’ascensor, tot i que a la cabina s’hi especifica que només n’hi caben quatre.
En notar sobrepès, l’aparell ha descendit tres pisos fins al soterrani, un poc més ràpid que de costum. Com que ha frenat en sec, quatre dels ocupants han resultat ferits: dues dones i dos homes. Han quedat atrapats uns minuts dins la cabina i, després, han estat traslladats a l’Hospital de Son Espases, on tres d’ells ja han estat donats d’alta. L’ascensor no ha patit desperfectes.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici