La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
Cinc persones han estat ferides, aquest dilluns cap a les 18 hores, en un accident a la carretera vella de Sineu (Ma-3011), a prop de Costitx. Un vehicle que circulava a gran velocitat n’ha envestit un altre, per causes que encara s’investiguen.
Una dona, de 58 anys, ha estat traslladada en estat greu a l’Hospital de Son Espases. La resta d’ocupants dels vehicles es troben ferits lleus. Són un nin i una nina de 6 i 8 anys i son pare, de 48, els quals també són a Son Espases. El cinquè ferit, un home de 47 anys, ha estat traslladat a l’Hospital d’Inca.
Hi estan involucrats un cotxe i una furgoneta. Algunes fonts parlen que, després de l’impacte, la furgoneta hauria envaït el carril contrari, i això hauria causat una segona col·lisió amb dos vehicles més.
Una persona ha quedat reclosa i ha hagut de ser excarcerada. En l’operatiu, hi han participat els Bombers de Mallorca, patrulles de la Guàrdia Civil i diverses ambulàncies, la qual cosa ha ocasionat el tall de la carretera fins ben passades les 19.15 hores.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa