Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El foc ha començat sobre les 16 h d'aquest dilluns, quan els bombers han rebut diversos avisos, i ha estat completament extingit passades les 18 h. Munts de fems i pneumàtics han cremat, però no hi ha hagut cap ferit
El foc i les flames s’enfilaven devers les 16 hores d’aquest dilluns horabaixa pel rostoll de l’antiga finca situada davant de l’Hospital de Son Espases. Després de rebre diversos avisos, dues unitats de bombers s’han desplaçat fins al lloc dels fets per apagar un incendi que ha afectat, en total, 4 hectàrees.
El vent ha estat un factor clau per escampar el foc que ha afectat el rostoll de la finca, on hi havia munts de fems i pneumàtics a diferents punts. Així i tot, el foc només ha afectat els antics safarejos de la possessió; la casa està intacta.
Els bombers han centrat els seus esforços en apagar el foc que s’atracava perillosament a la carretera que va de la rotonda de Son Espases cap a Palma. Damunt les 18 hores els bombers han aconseguit controlar el foc, que actualment ja està controlat i extingit. Un episodi que només serà un mal record i que ha acabat sense ferits.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13