Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un grup de veïnats acusen a uns okupes de ser els responsables d'una onada de robatoris
Un centenar de persones iniciaren una concentració dimecres capvespre a s’Arenal de Llucmajor. Una reunió que es va perllongar quatre hores. L’112 va rebre una telefonada que alertava d’aquesta situació i immediatament, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Llucmajor desplegaren els seus efectius per evitar agressions.
Segons denuncien els veïnats, darrerament existeix una onada de robatoris a la zona i culpabilitzen quatre persones d’origen algerià que havien ocupat un habitatge abandonat al carrer de la Marineta de ser-ne els responsables. També pensen que aquestes quatre persones podrien ser els causants dels aldarulls a la barriada de Son Gotleu que ara s’haurien desplaçat a s’Arenal. Davant l’amenaça, aquestes quatre persones abandonaren el lloc.
Passada la mitjanit la concentració es va dissoldre. Durant la nit, els municipals de Llucmajor han mantengut a la zona un dispositiu, i avui matí una brigada de l’ajuntament ha tapiat l’entrada de l’edifici.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora