Un pastor proposa reeducar les cabres assilvestrades per fer neta la marina
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Un grup de veïnats acusen a uns okupes de ser els responsables d'una onada de robatoris
Un centenar de persones iniciaren una concentració dimecres capvespre a s’Arenal de Llucmajor. Una reunió que es va perllongar quatre hores. L’112 va rebre una telefonada que alertava d’aquesta situació i immediatament, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Llucmajor desplegaren els seus efectius per evitar agressions.
Segons denuncien els veïnats, darrerament existeix una onada de robatoris a la zona i culpabilitzen quatre persones d’origen algerià que havien ocupat un habitatge abandonat al carrer de la Marineta de ser-ne els responsables. També pensen que aquestes quatre persones podrien ser els causants dels aldarulls a la barriada de Son Gotleu que ara s’haurien desplaçat a s’Arenal. Davant l’amenaça, aquestes quatre persones abandonaren el lloc.
Passada la mitjanit la concentració es va dissoldre. Durant la nit, els municipals de Llucmajor han mantengut a la zona un dispositiu, i avui matí una brigada de l’ajuntament ha tapiat l’entrada de l’edifici.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia