Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
EMAYA ha invertit 50.000€ per reposar 53 contenidors cremats enguany
12 contenidors cremats més. Aquests són els que han comparegut avui dematí a Son Sardina, a Palma. Estaven repartits en quatre carrers diferents del barri.
En una d’elles, l’incendi ha afectat, fins i tot, els exteriors d’aquesta oficina bancària.
Només enguany, s’han cremat més de mig centenars de contenidors al municipi de Palma. El cost per reposar-los, segons EMAYA, ha suposat una despesa de fins a 50 mil euros. De fet, els desperfectes provocats avui a Son Sardina superen els 5 mil. La Policia Nacional investiga ja els fets i en cerca l’autor. Aquests incendis es produeixen just dos dies després de la detenció del presumpte responsable dels nombrosos focs registrats en les darreres setmanes. El darrer, dilluns passat, en un bar dels Geranis. El detengut és un home tenia ocupat un local de titularitat municipal, ara precintat, situat al costat del Teatre Principal.
A dins, el presumpte piròman hi emmagatzemava gran quantitat de material, estris i fems que ara es buidarà. Està previst que l’home passi a disposició judicial avui horabaixa.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
El taxista afectat per la topada amb l'autobús de l'EMT explica l'accident a IB3 Notícies