Són Joan Valent, Bàrbara Bibiloni, Tomàs Barceló i Francesc Grimalt
És una superproducció de més de 100 milions de dòlars, es titula ‘Asura‘ i és la més ambiciosa i cara del cinema xinès de la història. Un film en el qual participen fins a quatre mallorquins.
Ell és l’il·lustrador i dibuixant illenc Francesc Grimalt. Ens ha obert les portes del seu taller de Santa Maria on durant sis mesos va crear els dissenys del film. Després va partir a la Xina on va treballar amb Ngilla Dickson, dissenyadora de vestuari d”El Senyor dels Anells’ i guanyadora d’un Oscar al 2004.
‘Asura‘ és un film que es basa en la mitologia budista i recorda precisament la trilogia creada per Peter Jackson, però amb personatges xinesos. Grimalt ha participat enguany a la pel·lícula ‘El hombre que mató a Don Quijote‘, de Terry Gillian, i acaba de fer els dissenys del nou projecte de Dani Rovira que du per nom ‘Los Japon‘.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici