La prova Trail Menorca Camí de Cavalls creix en projecció i s’internacionalitza, amb prop de 500 participants estrangers i menys pes dels corredors locals. Aquest cap de setmana de competició suposa un èxit de participació, amb 3.000 inscrits des del novembre i gairebé un miler de persones en llista d’espera. Hi ha candidats que, tot i tenir bitllets, han quedat fora plaça.
Els hotels i els apartaments han penjat el cartell de complet, amb una ocupació del 100%. Establiments com el Lago Resort de Cala en Bosc tenen aquests dies fins a un 40% de clients vinculats a la cursa. Participants vinguts de diferents punts d’Espanya i de fora, que, a més de competir, aprofiten l’estada per consumir i descobrir l’illa.
Entre 6.000 i 7.000 persones arribades de fora generaran ingressos aquests dies als hotels, als restaurants, als comerços i als transports. D’aquesta manera, la Trail Menorca es consolida com a un motor econòmic clau en l’inici de la temporada turística.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.