Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La Policia Nacional ja ha detingut tres persones com a presumptes autores dels fets
Quatre persones han mort i vuit han resultat ferides en un atropellament intencionat a Torrejón de Ardoz, a Madrid.
Els fets han ocorregut després d’unes noces gitanes, a les tres menys quart de la matinada. Durant aquesta celebració, hauria començat una baralla que ha desembocat en l’atropellament.
La Policia Nacional ja ha detingut tres persones com a presumptes autores dels fets. Les han trobat, mentre fugien, a una localitat de Toledo i a l’interior d’un vehicle que tenia una lluna rompuda i sense para-xocs. Són un home i els seus dos fills menors d’edat. També s’ha identificat una quarta persona, però ha aconseguit escapar.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície