Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Tres embarcacions han estat localitzades prop de l'illa de Cabrera i una a la platja d'es Caragol, a Santanyí, sense ocupants
Aquest diumenge la Guàrdia Civil ha localitzat tres pasteres en aigües de Cabrera i una, sense ocupants, a Santanyí. En total han estat 59 les persones migrants arribades aquest diumenge a Mallorca. Segons ha informat Delegació de Govern de Balears als mitjans de comunicació, tres de les pasteres localitzades han estat interceptades entre les 03.49 i les 06.l0 hores en aigües de l’arxipèlag de Cabrera.
Les tres pasteres han estat albirades pel Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE). En cadascuna d’aquestes tres embarcacions viatjaven 15, 15 i 14 ocupants respectivament, sumant un total de 44 migrants, tots homes, que han estat rescatats per Salvament Marítim i Guàrdia Civil. Tots ells han estat traslladats al port de Palma.
UNA QUARTA PASTERA, LOCALITZADA A SANTANYÍ
Posteriorment, aquest diumenge 30 de maig, ja al matí, a la platja de Es Caragol, al municipi de Santanyí, ha estat localitzada una quarta embarcació tipus pastera, sense ocupants. La Guàrdia Civil ha iniciat un procés de recerca per terra i ha interceptat 15 migrants, també tots homes. En concret, s’han localitzat tres persones al far de Ses Salines, cinc a la Colònia de Sant Jordi i cinc persones més a la finca de Sa Vall. Dues persones més també han estat localitzades al terme municipal de ses Salines.
L’última pastera arribada a les illes va ser el passat 14 de maig, a la Platja des Migjorn, a Formentera, amb cinc migrants a bord. En total, enguany han arribat 12 barques i 160 persones a Balears.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre