Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els sinistres s'han produït a Llubí i a la carretera que va de sa Pobla a Muro
Aquesta matinada hi ha hagut dos accidents de trànsit simultanis, un al quilòmetre 2 i l’altre al 5 de la carretera que va de sa Pobla a Muro. Els ocupants dels dos turismes són amics d’entre 20 i 22 anys. El que anava al seient de darrere està greu, la resta no. Haurien consumit alcohol. A tots els han traslladat a l’Hospital d’Inca.
També en aquest centre sanitari hi ha un home de 55 anys, que a la mitjanit a Llubí, ha tengut un accident amb la seva moto. Està greu, i sembla ser que conduïa sota els efectes de l’alcohol.
Finalment, hi ha hagut un altre accident de trànsit al quilòmetre 33 de la carretera general de Menorca, a Ferreries, amb 3 vehicles implicats. Els dos ferits estan lleus, però hi ha un detingut.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors