Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Representen quatre relats breus de dramaturgues de Mèxic, l'Uruguai, Xile i Espanya
L’Espai el Tub participa enguany en la Setmana de la Dramatúrgia amb una experiència teatral única: ‘Quatre relats en cabina’.
Una trobada anònima i unipersonal amb una intèrpret a partir de quatre relats breus de dramaturgues de Mèxic, l’Uruguai, Xile i Espanya. En total, només 12 espectadors, i les instruccions són molt senzilles. En arribar, s’ha de triar un dels quatre sobres i recórrer el passadís fins a la cabina. L’espectador, tot sol, d’un en un.
Una vegada a dins, comença l’experiència amb una trucada telefònica i una actriu que comença a interpretar, segons el sobre triat, un dels quatre relats breus de dramaturgues de Mèxic, l’Uruguai, Xile i Espanya. Una experiència innovadora i única en cada interpretació, ja que el paper de l’espectador és molt important.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural