Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Representen quatre relats breus de dramaturgues de Mèxic, l'Uruguai, Xile i Espanya
L’Espai el Tub participa enguany en la Setmana de la Dramatúrgia amb una experiència teatral única: ‘Quatre relats en cabina’.
Una trobada anònima i unipersonal amb una intèrpret a partir de quatre relats breus de dramaturgues de Mèxic, l’Uruguai, Xile i Espanya. En total, només 12 espectadors, i les instruccions són molt senzilles. En arribar, s’ha de triar un dels quatre sobres i recórrer el passadís fins a la cabina. L’espectador, tot sol, d’un en un.
Una vegada a dins, comença l’experiència amb una trucada telefònica i una actriu que comença a interpretar, segons el sobre triat, un dels quatre relats breus de dramaturgues de Mèxic, l’Uruguai, Xile i Espanya. Una experiència innovadora i única en cada interpretació, ja que el paper de l’espectador és molt important.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca