A Méteo, coneixem en detall com funciona l’Assemblea Ciutadana pel Clima. La primera jornada es va celebrar el novembre passat. Es tracta de cinc sessions, en què 60 participants, triats a l’atzar i que mantenen l’anonimat, es formen sobre canvi climàtic i altres aspectes lligats al medi ambient. En la darrera sessió, faran tota una sèrie de propostes per pal·liar l’emergència climàtica i, si reben el 90% o més del suport de l’Assemblea, les Institucions s’han compromès a assumir-les com a pròpies. En parlam amb Pau de Vílchez, president del Comitè d’Experts per a la Transició Energètica i Canvi Climàtic de les Balears.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa