Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
IB3 dedica un reportatge especial a analitzar les claus de la fragilitat energètica de l'illa
IB3 TV ofereix aquest dilluns vespre, a partir de les 21’20 hores, un reportatge especial amb motiu del primer any de la pana elèctrica que deixà més de mitja Menorca sense llum durant gairebé 56 hores.
Gibet Marquès, una jove activista que a partir d’aquest problema va prendre consciència de la fragilitat energètica de l’illa, serveix de fil conductor del reportatge per remarcar la imprevisió que va provocar unes conseqüències tan greus i les solucions que s’apunten per tal de garantir el subministrament a Menorca.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat