L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Uns 370 boixos de diferents escoles i instituts d'Eivissa participen en el Dia Internacional de les Persones Migrants
Uns 370 alumnes d’instituts i escoles d’Eivissa han participat en les activitats organitzades per la Creu Roja, Càritas, Fundació Deixalles, Metges del Món i el Fons Pitiús de Cooperació, amb motiu del Dia Internacional de les Persones Migrants al Parc de la Pau. L’objectiu és el de prevenir i lluitar contra la xenofòbia i el racisme.
Una de les activitats que planteja Creu Roja és la de triar la maleta que més pesa d’entre tres de diferents mides. I la petita és la que ve carregada de coses que són més difícils de dur. “No hi ha coses materials, però hi ha tristesa, incertesa i desconfiança”, comenta una boixa de 10 anys.
Els infants tenen ocasió de parlar amb una persona que acaba d’arribar a Eivissa i fuig del seu país. Hizaksue la Cruz és veneçolana i fa un mes i mig que és a Eivissa. Ha demanat asil polític. “Als ulls dels petits veig sentiments. I la pregunta que em fan que més m’arriba al cor és si he deixat la meva família. Sí, deixem la nostra família, la nostra llar”, comenta La Cruz.
Els boixos tenen ocasió de deixar missatges als nouvinguts. “Jo he escrit que no es rendeixin i continuïn fins al final”, comenta una altra alumna. Un boix assegura que ha après a valorar més el que té, “perquè hi ha gent que no té res”.
Durant tota la jornada es pot escoltar el rap en directe de joves migrants que han arribat en barca. Amb les seves lletres, expliquen la seva experiència i el que els va dur a posar en risc les seves vides.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari