Un videoclip del cantant urbà Baaldo és el principal reclam d'una acció de conscienciació que s'inicia aquest dijous
La Conselleria de Salut llença la campanya “Què no et venguin fum” per prevenir els més joves del perill de vapejar o fumar cigarretes electròniques. És una acció cada vegada més habitual entre els adolescents i joves a partir dels 13 anys i que es considera que és el pas previ a ser fumador de tabac. La campanya començarà demà, dijous, a partir de les 18.00 h, i va acompanyada d’un micro-site amb informació sobre els perills que comporta vapejar per a la salut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa