El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Consubal preveu una allau de demandes de propietaris a qui se'ls hagi sol·licitat la pròrroga
En cas que no es ratifiqui el decret llei que prorroga els contractes de lloguer, s’obrin dos camins. Es podria tramitar com un projecte de llei, incloure-hi esmenes i iniciar un procés més llarg fins a aprovar-se. Així, diu el misser Mateo Juan Gómez , soci director de Buades Legal, que “si es tramita com a projecte de llei, perdrà la seva vigència, però comença un procés de tramitació que en permetrà les esmenes”.
Si decau el decret llei, en canvi, només s’haurien prorrogat els contractes que s’hagin sol·licitat des del 22 de març fins aquest dimarts. L’associació de Consumidors de les Balears, Consubal assegura que ha atès 200 persones, que això diu “no vol dir que s’hagin cursat el mateix nombre de sol·licituds”, ja que assegura “hi havia molt de desconeixement”.
L’associació avisa, si el llogater ho ha sol·licitat durant aquest mes de vigència del decret, “la pròrroga és forçosa” i el propietari “no es pot negar”, però segons els advocats, sense la norma aprovada, molts de propietaris, podrien intentar tirar enrere la pròrroga.
De fet, Consubal preveu una allau de demandes de propietaris si el Congrés dels Diputats hi vota en contra i no prospera la norma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits