110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Reclamen una pujada salarial equivalent a la que s'ha pactat amb els lletrats, d'uns 450 euros
Els funcionaris de Justícia reclamen una pujada salarial en la línia de l’aconseguida fa unes setmanes pels lletrats. Aquests acordaren amb el Ministeri un increment de fins a 450 euros, a través del pagament d’un complement d’eficiència. El que diuen els funcionaris és que moltes de les funcions que cobren els lletrats les duen a terme ells.
Amb la vaga, que avui han iniciat els funcionaris judicials, també es reclama que s’implanti la carrera professional i que es negociï amb els sindicats la llei orgànica d’eficiència organitzativa. Diuen que aquest text pot variar significativament les condicions de feina del personal.
Els quatre sindicats convocats de la vaga diuen que els contactes que han tingut fins ara amb el Ministeri no han donat cap resultat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís