El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Es tracta d'una campanya per conscienciar la gent de no sortir al carrer
Una de les frases que més es repeteix aquests dies a Espanya és “queda a casa”. Es tracta d’una campanya a les xarxes socials per conscienciar la població de la importància de la situació amb el Coronavirus i la responsabilitat de cada un per no contagiar els altres.
S’han sumat a la campanya referents del món de l’espectacle, de la cultura i “influencers”. L’objectiu és fer arribar el missatge al màxim nombre de gent possible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles