Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Hi ha un segon detingut, menor d'edat, que també podria quedar en llibertat
Un jove alemany de 18 anys detingut per presumpta violació a una turista alemanya, a un hotel de Capdepera, queda en llibertat, després de passar a disposició judicial, aquest dimecres als jutjats de Manacor. Hi ha un altre detingut, menor d’edat, que podria quedar en llibertat a les pròximes hores.
La jove coneixia un dels detinguts
Els fets varen ocórrer aquesta setmana. La jove, de 18 anys, va acompanyar voluntàriament aquests altres turistes a la seva habitació. Coneixia un dels detinguts. Al dia següent va denunciar, davant la Guàrdia Civil, que l’adult l’havia agredit sexualment i que el menor havia abusat d’ella.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys