Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Hi haurà conferències a diferents seus dissabte i diumenge, amb l'objectiu de descobrir la figura del pollencí en totes les seves facetes
172
El Congrés Internacional Miquel Costa i Llobera s’ha inaugurat avui capvespre a la Seu i acabarà diumenge a Pollença amb motiu del centenari de la mort del poeta i capellà. L’objectiu és descobrir la figura de Miquel Costa i Llobera en totes les seves facetes, el que faran a través de diferents conferències.
Durant aquest any Costa i Llobera, els organitzadors del cicle de ponències, han volgut recordar que fa vint anys que està en marxa el procés de canonització del pollencí. Amb tot, el relator general de la Congregació de les Causes dels Sants, Vincenzo Criscuolo, ha afirmat que tota la documentació aportada fins ara sobre el poeta “ha estat examinada pels teòlegs de la Congregació i tots han fet un judici positiu”.
I és que, explica el vicari episcopal de Patrimoni històric i cultural, Francesc Vicens, que “ell”, referint-se a Costa i Llobera, “sempre fa aquest pas de la cosa terrenal, mundà, a la divinitat”. A més, comenta, que “hi ha possibilitats que hi pugui haver un model de santedat”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos