Tot i les molèsties ocasionades, els usuaris valoren positivament les noves instal·lacions
Els passatgers que avui accedien a la terminal de l’Aeroport de Palma des de l’edifici d’aparcament de vehicles es trobaven amb una paret, fet que generava certa confusió sobre cap a on havien d’anar per passar el control de seguretat. Els que passaven pels taulells de facturació ho tenien una mica més fàcil, ja que allà se’ls informava del canvi d’ubicació.
Els treballadors dels nous filtres de seguretat avui han tengut una mica més de feina del que és habitual, però tots els problemes s’han resolt sense gaire complicació; així i tot, alguns dels passatgers es queixaven de la manca d’informació.
Els que sí que valoren positivament els viatgers és que ja no s’hagin de treure els líquids ni els aparells electrònics de la maleta a l’hora de passar els filtres de seguretat. Avui dimecres han entrat en servei 18 dels 44 filtres de seguretat nous que, a partir d’ara, hauran d’emprar tots els viatgers que surtin des de l’aeroport de Palma.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses