Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El Consell treballa per incrementar les places oferides i per solucionar el problema dels degotalls
Des del passat primer de març hi ha 15 classes dirigides menys a la setmana al poliesportiu de Formentera. Les places es reserven via digital, i els usuaris han fet una recollida de signatures per demanar l’increment del servei. El Consell de Formentera treballa per augmentar-ne les places oferides. També hi volen fer una intervenció per solucionar quan plou el problema de goteres del pavelló que afecta els entrenaments i competicions de diversos clubs que també han iniciat una recollida de signatures.
El Consell assegura que hi ha goteres des de fa tretze anys i que ja preparen una intervenció de curt termini per solucionar-ne el problema a final d’any, i una altra més a llarg termini, que serà més sostenible.
Els usuaris també troben a faltar la cafeteria, tancada des del passat mes de maig. El Consell també treballa per treure un concurs públic atractiu i poder tornar a oferir aquest servei.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions