L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'Ajuntament de Sant Josep confirma que es farà càrrec de les despeses pels danys ocasionats
Els veïnats de sa Caleta, a Sant Josep de Sa Talaia, es queixen dels desperfectes que han patit a casa seva per mor de la pujada de la pressió a les canonades de la xarxa de subministrament d’aigua.
La setmana passada, expliquen, va augmentar de sobte la pressió de l’aigua, i això va causar que es rompessin encalentidors i d’altres aparells, a més de canonades de cases, i que es negassin alguns carrers.
Segons l’Associació de Veïns de sa Caleta i tal com ha pogut confirmar IB3 Notícies, l’Ajuntament de Sant Josep ha dit que es farà càrrec de les despeses. A la vegada, els veïnats es queixen també de la mala qualitat de l’aigua que tenen durant els mesos d’estiu.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues