Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'IMAS ja treballa per fer les reparacions pertinents
Fa una setmana que els fogons de la residència de gent gran de la Bonanova, a Palma, estan apagats. Un problema amb la campana extractora fa que les temperatures a la cuina superin els màxims establerts per normativa. Això ha obligat a SerUnión, l’empresa concessionària del servei, a oferir menús freds als usuaris.
“No podem seguir menjant ensalades, panades i ous bollits. Que es posin d’acord i trobin solucions”, es queixa Anita Fleixas, usuària de la residència de La Bonanova.
L’IMAS recorda que és l’empresa concessionària la que gestiona el servei de cuina i insisteix que els nous menús compleixen amb els valors nutricionals. “Des de l’IMAS hem exigit a SerUnión els valors nutricionals de la línia de menjars freds per complir amb la normativa i així s’ha fet, és una mesura provisional“, explica la cap de servei d’atenció sociosanitària de l’IMAS, Mayte Moner.
L’organisme ja treballa per fer les reparacions pertinents, però reconeix la falta de climatització de la residència. “La Bonanova és una centre antic que no disposa de climatització a les habitacions, només en tenen a la novena planta i n’hi haurà a la vuitena quan acabem amb la licitació de la reforma”, ha aclarit el president de l’IMAS, Guillermo Sánchez.
L’IMAS ha instal·lat aires condicionats a zones comunes, com el menjador i la cuina, i ha activat el protocol d’altes temperatures així com el pla d’hidratació pels usuaris.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió