Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'IMAS ja treballa per fer les reparacions pertinents
Fa una setmana que els fogons de la residència de gent gran de la Bonanova, a Palma, estan apagats. Un problema amb la campana extractora fa que les temperatures a la cuina superin els màxims establerts per normativa. Això ha obligat a SerUnión, l’empresa concessionària del servei, a oferir menús freds als usuaris.
“No podem seguir menjant ensalades, panades i ous bollits. Que es posin d’acord i trobin solucions”, es queixa Anita Fleixas, usuària de la residència de La Bonanova.
L’IMAS recorda que és l’empresa concessionària la que gestiona el servei de cuina i insisteix que els nous menús compleixen amb els valors nutricionals. “Des de l’IMAS hem exigit a SerUnión els valors nutricionals de la línia de menjars freds per complir amb la normativa i així s’ha fet, és una mesura provisional“, explica la cap de servei d’atenció sociosanitària de l’IMAS, Mayte Moner.
L’organisme ja treballa per fer les reparacions pertinents, però reconeix la falta de climatització de la residència. “La Bonanova és una centre antic que no disposa de climatització a les habitacions, només en tenen a la novena planta i n’hi haurà a la vuitena quan acabem amb la licitació de la reforma”, ha aclarit el president de l’IMAS, Guillermo Sánchez.
L’IMAS ha instal·lat aires condicionats a zones comunes, com el menjador i la cuina, i ha activat el protocol d’altes temperatures així com el pla d’hidratació pels usuaris.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada