Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
El president de la Pimeef, Alfonso Rojo, creu que l'Administració hauria de donar més incentius als negocis per obrir tot l'any
                            
                            Durant l’hivern molts barris turístics d’Eivissa queden totalment deserts, amb restaurants, bars i botigues tancades. Els residents i els propietaris dels pocs negocis que queden oberts demanen més implicació de l’Administració per donar més vida a aquests barris durant la temporada baixa.
Werner fa molts anys que té botiga a La Marina. És un dels pocs que obre portes al barri durant l’hivern. “Els propietaris dels locals no són seriosos, un local és per tenir-lo obert”, lamenta. Carrers buits i portes tancades són la imatge habitual durant aquests mesos al barri.
Per premiar els negocis que obren tot l’any, els ajuntaments d’Eivissa i Santa Eulària deixen de cobrar l’ocupació de via pública durant els mesos d’hivern. Sant Antoni també estudia fer alguna exempció fiscal. El president de la Pimeef, Alfonso Rojo, considera que les institucions haurien d’anar més enllà i oferir altres rebaixes.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes