Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els vehicles no autoritzats rebran una sanció de 90 euros si romanen més de 20 minuts a la Marina
Des de divendres passat funciona el nou sistema de control d’accés a la Marina i Dalt Vila. Un lector de matrícules a l’entrada d’ambdós barris identifica els vehicles autoritzats a circular i estacionar a cada una de les zones restringides. En aquest cas, veïns o comerciants empadronats a aquests barris.
Els que ja tenen la targeta per la zona blava no necessiten tornar a donar-se d’alta al sistema. De moment, hi ha 395 matricules autoritzades i un total de de 93 places d’aparcament, 13 d’elles de càrrega i descàrrega.
Els vehicles no autoritzats podran accedir a la Marina un màxim de 20 minuts. Un lector a la sortida comprovarà si s’ha respectat el temps límit. En cas contrari, tramitarà una sanció de 90 euros. Aquesta informació no apareix al senyal d’accés restringit i els conductors no autoritzats semblaven no estar-ne assabentats.
La restricció a la Marina es mantindrà fins a l’octubre i a Dalt Vila tot l’any. En aquest darrer barri la sanció pels no autoritzats es tramitarà al mateix moment en què el vehicle traspassi el lector d’entrada.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya