Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Drant tres dies a la setmana ocupa diverses places per a vehicles particulars
Els veïns del carrer Balmes d’Alaior denuncien que un autobús turístic els lleva places d’aparcament durant 3 dies a la setmana. L’autobús descarrega els visitants cada dimecres capvespre, durant una o dues hores, perquè visitin el poble. Estaciona en un carrer on no hi ha habilitada cap parada. Es vallen diverses places d’aparcament, una de les quals per a persones amb movilitat reduïda, que queden inoperatives dos dies abans, el dilluns. Una situació que genera malestar als veïns.
Fins el moment s’han recollit una cinquantena de signatures, per demanar que l’autobús modifiqui el seu recorregut i deixi aparcar els ciutadans.
L’oposició municipal també investigarà si l’empresa privada paga les taxes corresponents.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet