Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'assemblea rebutja inicialment la proposta perquè no pertany al sector agroalimentari i no els satisfan les condicions laborals
La direcció de Quesería Menorquina ha avisat els 158 treballadors de l’antiga fàbrica del Caserío a Maó que proposarà la liquidació als administradors concursals si aquest divendres el personal no acepta l’entrada d’un nou inversor que recapitalitzi l’empresa. Així almenys ho ha assegurat la presidenta del comité d’empresa, Margot Sastre, als Dematins d’IB3.
Segons ha afirmat Sastre, dos terços dels treballadors ja han rebutjat en assemblea l’entrada d’aquest inversor perquè desconeixen la seva identitat, no pertany al sector agroalimentari i no els satisfan les noves condicions laborals proposades. La intenció del comité és que es lliguin el sou i les condicions dels treballadors als guanys que pugui tenir l’empresa.
Per aquest motiu, la portaveu dels treballadors ha fet una crida pública a l’administració perquè es mobilitzi de bell nou per tal d’evitar el tancament de la fàbrica, amb 89 anys d’història.
Però el Govern, que va ser determinant perquè no es fes efectiva l’anterior proposta de compra de Quesería Ibérica, espera que la situació es resolgui en el si de l’empresa. Tampoc mediarà el Consell, qui considera que es tracta d’un conflicte privat.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora