Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'assemblea rebutja inicialment la proposta perquè no pertany al sector agroalimentari i no els satisfan les condicions laborals
La direcció de Quesería Menorquina ha avisat els 158 treballadors de l’antiga fàbrica del Caserío a Maó que proposarà la liquidació als administradors concursals si aquest divendres el personal no acepta l’entrada d’un nou inversor que recapitalitzi l’empresa. Així almenys ho ha assegurat la presidenta del comité d’empresa, Margot Sastre, als Dematins d’IB3.
Segons ha afirmat Sastre, dos terços dels treballadors ja han rebutjat en assemblea l’entrada d’aquest inversor perquè desconeixen la seva identitat, no pertany al sector agroalimentari i no els satisfan les noves condicions laborals proposades. La intenció del comité és que es lliguin el sou i les condicions dels treballadors als guanys que pugui tenir l’empresa.
Per aquest motiu, la portaveu dels treballadors ha fet una crida pública a l’administració perquè es mobilitzi de bell nou per tal d’evitar el tancament de la fàbrica, amb 89 anys d’història.
Però el Govern, que va ser determinant perquè no es fes efectiva l’anterior proposta de compra de Quesería Ibérica, espera que la situació es resolgui en el si de l’empresa. Tampoc mediarà el Consell, qui considera que es tracta d’un conflicte privat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat