Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
En espera dels resultats de la segona ronda de votacions dels Grammy Llatins, el seu tercer disc, 'Nunca se pierde', també serà present al Centre Espanyol d'Estocolm
155
Caterina Ross rebrà el guardó a millor videoclip de gènere pop en la pròxima edició dels Europe Music Awards (EMA), pel seu tema musical ‘Quiero’, també seleccionat per a la categoria de millor cançó original. No obstant això, encara no s’ha donat a conèixer el guanyador de dita categoria. La gala tendrà lloc a Eslovàquia a finals d’any.
‘Quiero’ versa sobre la pèrdua de la por, ser un mateix i aprendre a lluitar pel que un realment vol. “Recorda que vida només n’hi ha una i que nosaltres dibuixam el camí de la nostra vida”, explica la cantant mallorquina. Es tracta del tercer single del seu tercer LP, ‘Nunca se pierde’, publicat per Blau.
En espera de saber els resultats de la segona ronda de votacions dels Grammy llatins, el disc també serà present aquest hivern al Centre Espanyol d’Estocolm, a Suècia.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals