Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El grup eivissenc actuarà aquest dissabte a les 21 hores per darrera vegada al Teatro Ibiza
Quin Delibat! actuarà demà, dissabte, per darrera vegada al Teatro Ibiza. El grup de música eivissenc s’acomiada, així, dels escenaris, després de 13 anys de trajectòria i de records.
És una de tantes anècdotes acumulades en més d’una dècada d’assaigs, viatges, concerts i gravacions. Varen decidir muntar la banda Quin Delibat! molt joves, quan tenien poc més de 20 anys. Des d’aquell 2010 han passat 13 anys, 4 discos, 35 cançons, 82 concerts.
Els camins de la vida i la distància geogràfica que existeix entre alguns d’ells els ha portat a prendre la decisió de tancar aquesta etapa musical. Però abans d’aquesta separació definitiva, queda l’acomiadament. Serà en un darrer concert, el número 83, al Teatro Ibiza a partir de les nou del vespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat