Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La PCR és la més fiable perquè detecta càrregues virals no contagioses
Des de diumenge passat, els viatgers que arriben als ports i aeroports balears poden mostrar tant prova PCR com antígens. A continuació vos explicam quines són les diferències entre els dos tests.
Una de les diferències més destacades: és el temps que es tarda a conèixer-ne els resultats. Mentre el test d’antígens tarda entre 15 o 20 minuts, amb la PCR es necessiten entre 24 i 48 hores, perquè s’ha d’enviar la mostra al laboratori. Però n’hi ha més.
La PCR és la més fiable. Perquè detecta càrregues virals no contagioses. Però, tot i això, la fiabilitat del test d’antígens és molt alta. Ara, aquests tests ràpids, de cada vegada, els trobem més als aeroports o a alguns filtratges. Sobretot, perquè es necessita menys equipament per a realitzar-los.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits