Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Segons una enquesta feta pel portal Electomanía, ni Menorca ni Formentera hi estarien disposades. A Mallorca, la cosa és diferent
Imatge d'arxiu.
139Segons una enquesta feta pel portal Electomanía, ni Menorca ni Formentera estarien disposades a unir-se a l’exèrcit en cas d’una invasió militar a Espanya. La majoria de ciutadans no en són partidaris.
Segons l’enquesta publicada, en tots els municipis de Menorca hi ha més partidaris del no, amb percentatges que oscil·len entre el 46 i el 48 % de la població. Els que sí que s’allistarien en una guerra suposen entre el 36 i el 40 %; la resta són els indecisos.
A Mallorca i Eivissa, en canvi, els partidaris d’unir-se a l’exèrcit en cas de conflicte armat són majoria. A Eivissa, en tots els municipis; a Mallorca, sobretot a Palma i al migjorn de l’illa.
L’enquesta té una mostra de més de 2.000 persones a tot Espanya, unes 200 a Balears. Electomanóia aplica correccions i processa les dades perquè els resultats siguin estadísticament fiables.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida