Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Des d'aquest dimecres, ja ho podrà fer tothom que tengui més de 12 anys
173
Quinze dones embarassades han aprofitat aquest dimarts la crida al punt de vacunació de Son Dureta per vacunar-se sense cita prèvia. Ha estat el darrer dia d’aquesta campanya específica que, si sumam tots els centres de les Balears on aquesta opció era disponible, ha aconseguit la vacunació d’unes 300 persones, en espera de sumar les que ho han fet dimarts.
A partir d’aquest dimecres es podran seguir vacunant sense cita prèvia, també de 16 a 19, ja que ho podrà fer tothom de més de 12 anys. Aquesta nova etapa de la immunització massiva estarà ja oberta a totes les Illes.
Això facilita, per exemple, la vacunació de persones que encara no tenen targeta sanitària. És el cas d’una de les embarassades que han vengut aquest dimarts a Son Dureta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions