Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Varen partir des de la Xina i ja han recorregut 500 quilòmetres
Amb càmeres dron localitzen les seves posicions. De vegades caminen, però també passen llargues estones descansant. Són uns 15 elefants, que des del passat mes d’abril han iniciat un èxode migratori des de la reserva de Xishuangbanna, frontera amb Laos i Birmània, i es dirigeixen al nord. Ja han recorregut més de 500 quilòmetres.
El govern ha mobilitzat més de 400 agents, 115 vehicles i 14 drons. Es tracta de controlar el seu viatge, evitar que penetrin a àrees molt poblades i mantenir-los allunyats dels curiosos. També els faciliten el camí si travessen carreteres.
Aquests elefants asiàtics són una espècie en perill d’extinció a la Xina. Gràcies a aquests esforços el nombre d’exemplars ha augmentat des del 1980, passant de 170 als 300 que hi ha actualment.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat