La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Son Espases practica aquestes proves cada dia per determinar també si el pacient pateix alguna malaltia de creixement
Conèixer l’edat d’un infant és fonamental quan arriba a les Illes Balears en un procés d’adopció internacional i les seves dades no estan clares. Per saber quina edat té hi ha diversos mètodes, els mateixos que s’utilitzen per determinar si el pacient presenta alguna malaltia de creixement. Un és fer una radiografia d’una ma i comparar-la amb una estàndard.
Aquests estàndards s’actualitzen cada any, són diferents els dels nins i els de les nines i aporten informació de quina edat té l’os, que no sempre coincideix amb l’edat del pacient. Aquesta és una radiografia d’una nina de 5 anys i 6 mesos. Com s’aprecia, al canell hi ha teixit de cartílags que envolten l’os. En canvi, en aquest altre, el teixit ossi ja està plenament format i correspon a un pacient que ja ha deixat de créixer. És un mètode molt utilitzat, però no és precís al cent per cent. Per això, s’ha de complementar amb l’exploració física i unes anàlisis.
L’hospital Son Espases practica aquestes proves cada dia per determinar també si el pacient pateix alguna malaltia de creixement.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura