Aquest ala de 29 anys, va ser el primer reforç del nou projecte del Palma Futsal. L’equip ja acumula dues setmanes d’entrenament i el jugador andalús reconeix que la seva adaptació va per bon camí.
Rafa López, que va arribar procedent del Jaén, tendrà aquest divendres la primera oportunitat de conèixer els seus nous companys sobre la pista. L’equip farà la seva estrena a Menorca contra el Santa Coloma.
Unes temporades anteriors on el Palma ha fet molt bon paper, però l’equip no es conforma i en vol més.
De moment, la primera gran prova pot arribar aquest dissabte al quadrangular de Menorca, on el Palma es podria enfrontar a ElPozo Múrcia.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui