L’Ajuntament de Sant Llorenç ha anunciat a través del seu compte de Facebook que ha rebut la donació d’1 milió d’euros de Rafel Nadal. “Un milió de gràcies a en Rafel Nadal que de manera desinteressada ha donat la quantitat d’1 milió d’euros pels afectats i que se sumen als 1.639.058,96 euros ja recol·lectats”, explica la nota.
A l’endemà de la torrentada al llevant de Mallorca del passat 9 d’octubre, el tennista manacorí va participar com a voluntari, junt amb centenars de persones, en les tasques de neteja a cases damnificades per les inundacions a Sant Llorenç. Una imatge que va fer la volta al món.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres