El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Rafael Pantoja ha acceptat una condemna de 4 anys de presó per haver assetjat Sacramento Roca abans d’assassinar-la al novembre de 2018. Ha arribat a un acord amb les parts i ha reconegut que la va assetjar i la va coaccionar des de finals del mes d’octubre i fins el moment que la va matar.
Pantoja es presentava al lloc de feina de Sacramento, la menyspreava i la pressionava per reprendre la relació amb ell. Tot això va provocar por en la víctima fins al punt que es feia acompanyar pel seu pare quan acudia a fer feina.
La dona el va denunciar després què va penjar cartells amb el seu número de telèfon a l’estació intermodal. 4 dies després, la va apunyalar. El judici per l’assassinat està pendent de data.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle