Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Llorenç Galmés convocarà un ple extraordinari aquest dilluns
El president de la institució insular, Llorenç Galmés, assegura que va actuar tot d’una que va rebre la informació referent a l’exconsellera. Galmés ha assegurat que s’ha actuat amb contundència i rapidesa després de saber que l’exconsellera Pilar Bonet podria estar implicada en un presumpte desfalc en una etapa anterior en el seu càrrec de consellera.
Tal com publica, aquest dissabte, el diari Ultima Hora, l’exconsellera d’Hisenda i Funció Pública va ser obligada a dimitir, aquest divendres, després de veure’s implicada en un presumpte desfalc milionari que es remunta a quan ella feia feina a una empresa privada de handling, amb seu a Mallorca.
Fonts de la institució insular destaquen que els fets dels quals se l’acusa són aliens a la seva gestió al Consell i reiteren el seu respecte a la presumpció d’innocència. Pilar Bonet va dimitir ahir divendres del seu càrrec al·legant motius personals.
El Partit Socialista a la institució insular qualifica els fets de gravíssims i demana la convocatòria d’un ple extraordinari.
Rafel Bosch ha pres aquest dissabte possessió del càrrec com a conseller insular d’Hisenda i Funció Pública, en substitució de Pilar Bonet.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella